آی سی دی ال برای مشاور املاک


با توجه به همه گیر شدن کار با رایانه و دنیای اینترنت، تقریبا همه افراد برای ثبیت جایگاه شغلی خود در دنیای جدید نیازمند داشتن حداقلی از مهارتهای کار با رایانه می باشند. به ویژه در زمینه املاک که روش های خرید و فروش املاک از روش سنتی پا به روش های مدرن گذاشته است. دوره آموزشی رایانه برای مشاوران املاک در دو سطح برای آماده سازی مشاوران املاک که دانش و مهارت کافی برای استفاده از رایانه و اینترنت در دفتر بنگاه املاک خود را ندارند تدوین شده است.  


رایانه برای مشاور املاک (سطح 2)


مجموعه مهارت های مورد نیاز برای کار با کامپیوتر و اینترنت تحت عنوان دوره های ICDL (آی سی دی ال) در سراسر دنیا برای به روز نمودن مهارت های کامپیوتری افراد مختلف با پیش زمینه های گوناگون ارایه می شود. اهداف این دوره به صورت زیر می باشند:

  1. سطح توانایی عمومی فرد در بکارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات ارتقا یابد.
  2. سطح کارایی و بهره وری آژانس املاک از طریق یادگیری مهارت های ICDL توسط افراد و به ویژه مدیر مسوول ارتقا یابد. 
  3. توانایی حضور بهتر و اثربخش تر در اینترنت و استفاده از ظرفیت های شبکه جهانی وب برای مشاوران املاک ارتقا یافته و از طریق آن بتوانند سطح درآمد خود را ارتقا ببخشند.

گواهینامه آی سی دی ال که یک گواهینامه بین المللی در زمینه کامپیوتر است نشان دهنده توانایی فرد در مهارت های هفت گانه رایانه ای است. این هفت مهارت عبارتند از:

آشنایی با ویندوز و چگونگی استفاده از رایان

فعالیت های کلی کار با کامپیوتر، میریت فایل ها (کارهایی چون ایجاد، کپی کردن فایل، حذف آن) همچنین چگونه از رایانه و سیستم عامل استفاده کنند و تنظیمات مد نظر خود را در ویندوز اعمال کنند.

مفاهیم اصلی فن آوری اطلاعات (IT)

دانش پذیر در این دوره با مفهوم کلی فناوری اطلاعات و شبکه های اطلاعاتی و نحوه کاربرد برنامه های رایانه آشنا خواهند شد و نحوه کار با نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر یا رایانه را آموزش می بینند. 

آشنایی با اینترنت

دانش پذیر در این دوره با مفهوم اینرنت اشنا شده و امنیت در اینترنت، جستجوی اینترنتی، کار با صفحات اینترنتی و نحوه ایجاد، ارسال و دریافت ایمیل را می آموزد.

آشنایی با نرم افزار ورد (Word)

هدف از این دوره آشنایی دانش پذیر با مفهوم پردازش متن میباشد و چگونگی ایجاد، ویرایش، قالب بندی، جدول بندی، و کار با تصاویر در این نرم افزار است.

آشنایی با نرم افزار اکسل (Excel) 

کار با اکسل به ویژه برای مشاوران املاک برای مدیریت مشتریان و فایل ها بسیار مهم است. در این دوره به دانش پذیران مهارت های لازم برای ایجاد فایل های اکسل و مدیریت و نگهداری و ویرایش آن ارایه می شود. 

دو مهارت دیگر شامل کار با نرم افزارهای PowerPoint و Access است که برای مشاوران املاک چندان کاربردی نمی باشد. 


عنوان دوره: کارور کامپیوتر آژانس املاک

کد دوره: REAC220

دسته بندی: رایانه برای مشاوران املاک

سطح: مقدماتی

شرح کوتاه: آموزش مهارت های مورد نیاز کامپیوتری برای کار در دفتر آژانس املاک در این دوره آموزش داده می شود.

برنامه زمان بندی

شهریه دوره

2.500.000 ریال

برای این دوره آموزشی هیچ فیلمی ثبت نشده است