مشاوران املاک سرشناس: جاش آلتمن

جاش آلتمن مشاور سرشناس آمریکایی که در مجموعه املاک میلیون دلاری لس آنجلس نقش آفرینی کرده یکی از موفق ترین مشاوران املاک در آمریکاست.



مشاوران املاک بسیاری در سراسر دنیا وجود دارند که در نتیجه پیاده کردن سبک و روش خاص خود به موفقیت های بزرگی در شغل املاک دست یافته اند و اطلاع از سبک و روش حرفه ای آنها می تواند الهام بخش مشاوران املاک تازه کار باشد. جاش آلتمن از جمله موفق ترین و سرشناس ترین مشاوران املاک است که تمرکز کاری اش در منطقه لوکس نشین لس آنجلس از جمله بورلی هیلز و مالیبو است. او که متولد سال 1979 در شهر نیوتون ماساچوست است تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته ارتباطات کلامی در دانشگاه سیراکیوس در سال 2001 به انجام رساند. به گفته خودش در برنامه املاک میلیون دلاری او یک دوره کوتاه در تیم فوتبال دانشگاه سیراکیوس بازی می کرده است.

آلتمن پس از پایان تحصیلاتش در دانشگاه به دنبال شغلی در زمینه املاک رفت و به عنوان سرمایه گذار و دلال ملک آغاز به کار کرد. وی سپس یک شرکت تامین مالی املاک را راه اندازی کرد که تا پیش از پیوستن به برادرش، مت آلتمن، در شرکت کارگزاری املاک Hilton and Hyland به مدت سه سال آن را اداره کرد. تخصص جاش در سه منطقه فوق العاده لوکس نشین غرب لس آنجلس شامل بورلی هیلز، بل ایر و هولمبی هیلز است. این سه منطقه که با هم به مثلث پلاتین یا Platinum Triangle معروفند همراه با نوار ساحلی و تپه های هالیوود مناطق بسیار مرفه نشین لس آنجلس هستند که جاش در املاک آنها تبدیل به یک متخصص تمام عیار شد.

در سال 2010، به عنوان یکی از اعضای تیم برادران آلتمن، موفق به ثبت مجموع فروش املاک به ارزش 40 میلیون دلار شده که در سال 2011 آن را به 60 میلیون دلار رساند. فروش او در سال 2012 به رقم خیره کننده 75 میلیون دلار رسید که نشان از هوش و توان بالای این مشاور املاک جوان و خبره در کار خود دارد.

جالب است بدانیم که رکورد بالاترین قیمت فروش یک آپارتمان در منطقه سانتامونیکا با مبلغ 10.5 میلیون دلار متعلق به کسی نیست جز جاش آلتمن! از جمله دیگر معاملات ملکی موفق او می توان به فروش ملک 16.5 میلیون دلاری متعلق به ناشر مجله Perfect 10 یعنی "نرم زادا" در سال 2010 اشاره کرد که در آن زمان جایگاه ششمین فروش بزرگ ملک در کل منطقه لس آنجلس را از آن خود کرد. در سال 2013، وال استریت ژورنال نام جاش آلتمن را با مجموع فروش 200 میلیون دلار در رتبه 30 بالاترین فروش تیمی ثبت کرد.

جاش آلتمن به عنوان مشاور با شماری از نشریه های معتبر آمریکایی از قبیل وال استریت ژورنال و بوستون هرالد همکاری دارد. وی به عنوان سخنران کلیدی در شمار بسیاری از رویدادها همچون The Lux Event در سیاتل، رویداد ستارگان فروش (Century 21 Allstars Sales Rally)، شصتمین رویداد سالانه مشاوران با عنوان Annual Luncheon for Downey Association of Realtors، رویداد Renter's Warehouse و برنامه تلویزیونی به نام رویایی آمریکایی به میزبانی Terra Bella کرده است.

در برنامه تلویزیونی املاک میلیون دلاری لس آنجلس که در کشور ما با نام "این خانه چند" شناخته می شود همراه با دو نفر از مشاوران دیگر آن منطقه یعنی جاش فلگ و مدیسن هیلده برند نقش آفرینی کرده است. نخستین حضور جاش آلتمن در این برنامه پرطرفدار، فصل چهارم آن در سال 2011 بود. او در فصل پنجم در سال 2012 نیز در برنامه حصور داشت. این برنامه سه مشاور املاک جوان را روایت می کند که در زمینه معامله خانه های بسیار شیک و لوکس فعالیت می کنند. جاش آلتمن در دو برنامه تلویزیونی دیگر از جمله در Giuliana and Bill نیز نقش آفرینی کرده است.


tumb

29 اسفند 98

بازاریابی املاک چیست؟

به عنوان یک مشاور املاک، مطمئنا به دنبال راههایی برای افزایش معاملات خود هستید. لکن این امر بدون اجرای داشتن یک برنامه جامع بازاریابی املاک قابل دسترس نخواهد بود. بویژه در دوران گذار از روش های سنتی به مدرن که هر کس بنا به صلاحدید خود یا به توصیه شخصی اقدام به اجرای روش هایی برای بازاریابی املاک می کند که لزوما به موفقیت منتهی نمی شوند.

tumb

08 دی 98

نکات مهم در طراحی تراکت تبلیغاتی آژانس املاک

علیرغم گسترش روزافزون اینترنت هنوز هم بسیاری از مشاوران املاک از روش های سنتی برای تبلیغات آژانس خود استفاده می کنند بدون توجه به اینکه اثر بخشی تبلیغات کاغذی چقدر است. افزون بر این در بسیاری از موارد تراکت بدون توجه به اصول بازاریابی و طراحی حرفه ای، تهیه شده و مدیران آژانس توجهی به آنچه باید در برشور یا تراکت آنها نوشته شود ندارند.